نوشته شده توسط : سیمین

هتل پالم دبی

یکی از هتل های خوب و مناسب دبی هتل 3 ستاره پالم است که در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر درمنطقه دیرهدبی قرار گرفته است. هتل پالم دبی دارای 87 اتاق تمیز مرتب با امکانات خوب و عالی که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. اتاق های هتل دارای بالکنی عالی با چشم اندازی خوب می باشد. این هتل دارای رستوران با غذاهای متنوع باشگاه و مکان های تفریحی برای مسافران تور دبی فراهم کرده است.

امکانات هتل پالم دبی:

استخر روباز ، میز بیلیارد برای مسافران تور دبی ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ،صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری و... که در اختیرا مسافران تور دبی می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

تورهای دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پالم دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل داماک مزون دبی

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل داماک مزون می باشد که در یکی از مناطق شلوغ و دیدنی رو به روی برج دو قلو قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های نوساز و شیک که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از امکانات هتل داماک مزون دبی استخری بزرگ,  بازار و اتاق درمانی که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مسافران تور دبی می باشد.مسافران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری کنند.

 

امکانات هتل داماک مزون دبی:

هار خوری و کافه, اتاق های خانوادگی و وجود سالن های بازی ,نگهداری از کودک ,سالن ماساژ مخصوص مسافران تور دبی, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, خشکشویی, فروشگاه, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

هتل آرجان بای روتانا دبی

یکی از مناسب ترین و شیک هتل های 5 ستاره دبی هتل آرجان بای روتانا است. این هتل دارای ۱۶۷ شیک و مجهز می باشد تا راحتی هر چه بیشتر مسافران تور دبی را فراهم کند. امکانات اتاق های هتل نظیر سيستم تهويه مطبوع و نور پردازی زیبا سوئیت هایی و همچنین مبلمان شیک و راحت, اینترنت, بالکن با نمایی زیبا و همچنین گاز برقی و ماکرو و یخچال و لباسشویی هم در سوئیت شما و ... وجود دارد.طراحی این هتل به سبک معماری مراکشی می باشد و مدر خاطره مسافران تور دبی می ماند.

 

امکانات هتل آرجان بای روتانا دبی:

استخر روباز و جکوزی, مراکز خرید, امکانات تفریحی و سرگرمی برای مسافران تور دبی و... که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 هتل استیجن برگر دبی

شیک ترین هتل دبی هتل 5 ستاره استیجن برگر است که در خیابان ال ابرج در کنار برج بلو بی دبی قرار گرفته است. این هتل دارای 267 اتاق بسیار زیبا می باشد. اتاق های هتل استیجن برگر دبی دارای چشم اندازی بسیار زیبا از شهر یا رودخانه برای مسافران تور دبی است و مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره، حمام و ... می باشند. فاصله هتل تا نزدیک ترین فرودگاه 11 کیلومتر، تا برج خلیفه 1/2 کیلومتر و تا فواره دبی 1 کیلومتر است. این هتل امکانات عالی با کیفیت عالی را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

امکانات هتل استیجن برگر دبی :

باغ، تراس، استخر، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، حمام ترکی، اسکواش، باشگاه کودکان، رستوران، غذاهای رژیمی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور دبی، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و... مخصوص مسافران تور دبی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی ( City Season Suites ) در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است.  هتل سیتی سیزن دبی در نزدیکی بسیاری از جاذبه های شهر مثل مرکز دیره قرار گرفته است که از این رو دسترسی به این مراکز را برای میهمانان تور دبی آسان نموده است. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 4 کیلومتر می باشد، هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. این هتل بهترین خدمات و امکانات رفاهی را به مسافران تور دبی ازائه می دهد تا اقامتی بی دردسر و آرام داشته باشند و از آن نهایت لذت را ببرند. این هتل از ۹۴ اتاق تشکیل شده که همگی مبله هستند و مجهز به سیستم تهویه، وان حمام و حوله و روزنامه ی روزانه که به اتاق آورده می شود.

امکانات هتل سیتی سیزن دبی :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، دربان، رختشورخانه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، آسانسور، سالن برگزاری جلسات، پرستار، کافی شاپ، سوئیت خانوادگی، خدمات تورها، رستوران، فروشگاه، باشگاه ورزشی، ماساژ، سونا، استخر، استخر کودکان، جکوزی، اینترنت بی سیم در اتاق ها و درلابی هتل و ...

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

 

هتل لند مارک گرند دبی

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم دارای 1600 اتاق و سوییت لوکس و مجلل می باشد. هتل آتلانتیس دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان است. در نزدیکی هتل باشگاه گلف  Emirates قرار دارد که به فاصله 3 کیلومتری از هتل واقع شده است. این هتل با بازار دبی حدود 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه می باشد. اتاقهای آتلانتیس در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم به میهمانان تور دبی ارائه می شود.

 

امکانات هتل آتلانتیس پالم دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

 

 

هتل دی میدان دبی

_دی_میدان_دبی_1.jpg

هتل دی میدان دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و اولین هتل 5 ستاره جهان است. هتل دی میدان هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد و تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل از 284 اتاق تشکیل شده است که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. همچنین همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند که رو به زمین اسب سواری است. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. برای میهمانان تور دبی سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران ارائه می دهد.

آدرس هتل دی میدان دبی : The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_دی_میدان_دبی_2.jpg

_دی_میدان_دبی_3.jpg

_دی_میدان_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 مرکز خريد ابن بطوطه واقع در اتوبان شيخ زايد نزديک به مرکز خرید جبل علی جزو بهترین مراکز خرید دبی است که شرکت معتبر و معروف نخيل، ساخت و اتمام آنرا به عهده گرفته است .این مرکز خرید به شش قسمت  بخش چين ، بخش هند ، بخش پارسي ، بخش مصر، بخش تونس و بخش آندلس  تقسیم شده است. هر قسمت معماري و طراحي و ديزاين مخصوص به آن کشور را داراست.در حقیقت اين مرکز خريد، جزو مناطق گردشگري تور دبي نیز می باشد .رنگ ها، نقش ديوارها ، مدل سقف و مغازه ها در هر قسمت برگرفته از معماري همان قسمت ملیت ها می باشد و فرهنگ و آداب و رسوم و فضاي آن مليت را در ذهن بيننده مجسم مي کند. ضمن اينکه سوپرمارکت بزرگ و معتبر جيانت نيز در آنجا قرار دارد  و داراي رستوران هاي فست فود و سينماي بزرگ برای مراجعین تور دبی مرداد 94 نيز مي باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ابن بطوطه در دبی,مراکز خرید دبی,بازارهای دبی,پاساژهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید وافی سیتی يکي از لوکس ترين مراکز خريد دبي مي باشد که معماري اين مرکز خرید از معماري مصر و ساير آثار باستاني اين کشور الهام گرفته است. از زیبایی های این مرکز خرید وجود چندين هرم شيشه اي خيره کننده در سقف اين مرکز می باشد که به طرز بسيار زيبايي طراحي و رنگ آميزي شده اند و چنين مجسمه از فراعنه مصر در بيرون مرکز بر زيبايي خاص اين مرکز افزوده اند.قيمت ها نيز به همين جهت تا حدودي با ساير مراکز خريد متفاوت مي باشد.مرکز خرید وافي سيتي دبی در چهار طبقه بنا شده است. در کنار بوتيک ها و فروشگاه هاي لوکس اين مرکز، تعدادي رستوران و کافي شاپ و يک مجموعه تفريحي برای مسافرین تور دبی شهریور 94 نيز در نظر گرفته شده است. مرکز تفريحي و سرگرمي اين مرکز که در طبقه سوم آن قرار دارد يکي از محل هاي بسيار جذاب براي کودکان و نوجوانان در تور دبی مي باشد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید وافی سیتی دبی,مراکز خرید دبی,بازارهای دبی,پاساژهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل 4 ستاره  و محبوب لوتوس بوتیک دبی در منطقه پر رفت و آمد دیره از فاصله کوتاهی تا فرودگاه و مرکز شهر دبی قرار گرفته است.هتل در مجموع دارای 80 اتاق و سوئیت مدرن بوده که هریک بزرگ، راحت و مشرف به چشم اندازی از شهر میباشند.هتل همچنین با داشتن بزرگترین اتاق میهمان در کل شهر با متوسط بزرگی 47 متر مربع به خود میبالد.میهمانان تور دبی تابستان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از 3 رستوران هتل به صرف انواع خوراکهای کشورهای خاور دور و جنوب آسیا بپردازند. کافی شاپ شبانه روزی نیز انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکند.از امکانات رفاهی هتل میتوان به استخر بام با دمای کنترل شده، ایوان آفتاب، ورزشگاه پیشرفته و مرکز سلامتی ارائه دهنده انواع معالجات و ماساژها اشاره کرد.هتل وسایل ایاب و ذهاب قابل تمجیدی را به فرودگاه شهر دبی، ساحل Mamzar و بازارهای متعدد شهر در اختیار علاقه مندان تور دبی قرار داده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لوتوس دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نووتل البرشا دبی مشرف بر خیابان مهم و شناخته شده شیخ زاید بوده و از آنجا که در مرکز شهر قرار گرفته، دسترسی آسانی به تمام مراکز مهم تجاری و جاذبه های تفریحی را در تور دبی ارائه می کند. هتل چهار ستاره نووتل البرشا، در چند قدمی ایستگاه متروی Sharaf DG دبی واقع شده و از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) ,  پیست اسکی دبی ,  ساحل جمیرا، بازار شهر (Souk Madinat)، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی در دبی نیز فاصله اندکی دارد. این هتل دارای 41 طبقه , 465 اتاق و سوئیت، 5 رستوران و بار، مرکز سلامت و تناسب اندام، اسپا، باشگاه کودکان و پارکینگ اختصاصی است. از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا برای مسافرین تور دبی شهریور 94 می توان به استخر آب گرم در فضای باز، استخر طبیعی، اتاق بخار، سونا، خدمات ماساژ، اسکی، سالن آرایش مو، وای فای، بوتیک، فروشگاه روزنامه، خشکشویی، صرافی و... اشاره کرد. 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نووتل البرشا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل جواهر گاردن هتل 4 ستاره و مجللی است که در سال 2004 و در 8 طبقه احداث گردید . این هتل مجهز در منطقه دیره قرار گرفته و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد به نحوی که فاصله 2 کیلومتری بین هتل تا فرودگاه را پیاده در 4 دقیقه می توان طی کرد.سرویس دهی در این هتل 4 ستاره به صورت آل ( صبحانه و ناهار) بوده و خدماتی نوین به میهمانان تور دبی مرداد 94 ارائه می شود تا رضایت گردشگران تامین شده و با خاطرانی خوش هتل را ترک نمایند .این هتل متشکل از 108 اتاق خانوادگی ، اتاق با امکانات ویژه برای معلولان و سوئیت استاندارد و مدرن است که دارای متراژ و تزییناتی متفاوت بوده که از رنگ هایی زیبا و آرامش بخش در طراحی آن استفاده شده است . مبلمان چوبی مدرن و پنجره هایی بزرگ با نور گیر عالی که از چشم انداز شهر زیبای دبی بهره مند است نیز یکی دیگر از برتری های این اتاق های لوکس است .لذیذ ترین خوراک های دریایی و غذاهای بین المللی نیز در این مکان سرو شده و در اختیار میهمانانتور دبی  قرار میگیرد . صبحانه نیز به صورت بوفه سرو می گردد . خدمات شبانه روزی کارکنان هتل کمک می کند تا این امکانات در نظر گردشگران تور دبی پر رنگ تر به نظر آمده و آنان را راضی نماید .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواهر گاردن دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج الماس دبی یک آسمان خراش 360 متری با 74 طبقه از برترین جاذبه های تور دبی تیر 94 و یکی از بلندترین ساختمان هایدبی و جهان می باشد که نام آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم می خورد . از دیدنی های این آسمان خراشدبی باید گفت که 35 آسانسور دارد و برای مشاغل اداری بنا شده است. در سال 2005 میلادی کار ساخت آن شروع و در سال 2009 میلادی با گذشت فقط 4 سال به اتمام رسید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج الماس دبی,دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سنت جورج دبی یکی از هتل های سه ستاره دبی واقع در بنی یاس دبی می باشد که دارای ۱۴۰ اتاق است.این هتل به علت قرار گرفتن در کنار خلیج کریک و داشتن نمای بسیار زیبا از خلیج و کشتی ها یکی از هتل های محبوب دبی می باشد.این هتل نمایی فوق العاده و رویایی از دبی جدید و قدیم را فراهم می کند.اتاق های هتل سنت جورج با داشتن مبلمانی شیک و مدرن با طراحی و رنگ آمیزی زیبا ، دارای اتاق نشیمن به همراه نمایی زیبا از خلیج می باشد.اتاق های هتل دارای خدماتی چون سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع هوا ، روزنامه ، گاو صندوق و مینی بار می باشد.همچنین مسافرین تور دبی تابستان 94 می توانند در روز یک ساعت از اینترنت پرسرعت هتل به صورت رایگان استفاده نمایند و اگر مسافرین تور دبی مرداد 94 خواستار اینترنت ۲۴ ساعته باشند می توانند با پرداخت ۶۰ درهم از اینترنت ۲۴ ساعته هتل بهره مند شوند.از سرگرمی های هتل نیز می توان به سالن بیلیارد هتل اشاره داشت.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنت جرج دبی,هتل های دبی,هتل های خوب دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل سیتی مکس البرشا دبی از هتلهای 3 ستاره دبی در مقابل یکی از بزرگترین بازارهای جهان یعنی بازار امارات پذیرای مهمانان تور دبی مرداد 94 خود می باشد. سواحل شهر دبی و دیگر اماکن دیدنی شهر در چند قدمی هتل قرار گرفته اند.اتاقها مدرن بوده و به تلویزیون LCD مجهز میباشند.این هتل دارای امکاناتی نظیر گریل بار، لابی بار و کافی شاپ است.در این هتل میهمانان تور دبی تیر 94 میتوانند به راحتی به ایستگاه های مترو، اتوبوس و تاکسی مستقر در مجاورت هتل دسترسی داشته و ظرف اندک زمانی ، به منطقه آزاد جبل علی و دیگر مناطق تجاری دست یابند.هتل کمتر از 25 کیلومتر تا فرودگاه شهردبی فاصله دارد. 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی مکس البرشا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

موقعیت هتل کالیفرنیا دبی از همه نظر و هر سلیقه ای مناسب است .نزدیکی این هتل به مراکز خرید دبی و مراکز تجاری سبب شده تا مهمانان این هتل را از بین هتل های دبی برای اقامت انتخاب کنند. از هتل تا جاذبه های توریستی دبی فاصله بسیارکم می باشد.  فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 3 کیلومتری از این مرکز اقامتی واقع شده است .هتل کالیفرنیا دبی شامل 41 اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات است که دارای عایق صوتی بوده و در محیطی آرامش بخش و تمیز پذیرای میهمانان تور دبی تعطیلات تیر 94 می باشد . اتاق ها هر روز نظافت شده و همیشه آراسته و مرتب اند.از امکانات اتاق های هتل کالیفرنیا دبی میتوان به حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی  ، تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل کالیفرنیا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل سیتی کینگ ، در منطقه دیره که مرکز قدیمی دبی است درمسیر آبنمای شهر قرار گرفته است.امکانات هتل از استخر روباز بام ، مرکز سلامت با جکوزی، سونا و ماساژ تشکیل شده است. اتاق های هتل City King Hotel، به سیستم تهویه مطبوع مجهز بوده و از حمام اختصاصی با وان و محوطه دوش، تلویزیون و مینی تریا برخوردار میباشد. رستوران هتل به سرو انواع خوراکهای محلی تازه و سنتی بین المللی میپردازد. میهمانان تور دبی تابستان 94 میتوانند در ورزشگاه کاملا مجهز هتل به ورزش پرداخته و یا در محوطه گلف نزدیک به هتل به بازی بپردازند. ترانسفر هتل، میهمانان تور دبی تیر 94 را از فرودگاه به هتل منتقل میکند. پارکینگ اختصاصی و رایگان در اختیارعلاقه مندان قراردارد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل سیتی کینگ دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کامفورت این از هتل های مجلل و 3 ستاره است که در یکی از مناطق اصلی دبی به نام دیره و خیابان پر رفت و امد الرقه واقع شده است . امکانات این هتل مجهز در حد هتل 4 ستاره بوده و دارای ساختمانی با معماری معاصر است . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سواحل دبی ، مراکز توریستی و تجاری ، این هتل را به یکی از ممتاز ترین هتل های منطقه تبدیل کرده است . مرکز خرید امارات و اینترنت سیتی 5 دقیقه تا هتل کامفورت این فاصله داشته و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر تا این مرکز اقامتی فاصله گرفته است.مرکز خرید القریر نیز در چند قدمی آن بوده و ایستگاه متروی میدان وحدت ، با چند قدم پیاده روی قابل دسترس است . البته از دیگر ویژگی های ممتاز این هتل 3 ستاره باید دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی را نیز یاد کرد . هزینه اقامت در این هتل  نسبت به امکانات ، خدمات و موقعیت مکانی آن بسیار مناسب می باشد .  پذیرش سریع ، محیط خانوادگی ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریتی کار آمد سبب شده تا این هتل باشکوه در میان هتل های هم ردیف خود بدرخشد . در ضمن فروشگاه هتل ، به صورت 24 ساعته باز بوده تا خواسته های گردشگران تور دبی تابستان 94 را تامین نماید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کامفورت این دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

 

هتل رویال فالکون از هتل های ۳ ستاره و مجهز واقع در دیره دبی در خیابان صلاح الدین می باشد . کسانی که به منظور کار وتفریح به دبی سفر می کنند هتل رویال فالکون بهترین گزینه برای اقامت آنان می باشدهتلی رویایی و زیبا که مسافران تور دبی مرداد 94 بعد از سفر خود با خاطراتی شیرین از آن یاد می کنند.در این هتل از ترانسفر برای رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا ، مراکز خرید و فرودگاه از استفاده می شود که موجب آسایش مهمانان تور دبی تیر 94 در  هتل می شود .طراحی کلاسیک در هتل و اتاق های رویال فالکون بکار گرفته شده است. به دلیل موقعیت مرکزی دسترسی به مراکز مهم شهر دبیامکان پذیر می باشد .هتل رویال دارای 84 اتاق با دکوراسیون کلاسیک و وسایل مدرن با محیطی آرام و بدون سر و صدا می باشد .اتاق های شاه نشین و سوئیت از بهترین اتاق های هتل بشمار می آیند . امکانات اتاقها شامل تلویزیون ، ماهواره ، سیستم تهویه مطبوع و… می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال فالکون دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کی پورت این واقع در خیابان الرقه دبی به دلیل برخورداری از موقعیت مرکزی ، به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز تجاری دبی نزدیک می باشد.این هتل مجهز یکی از گزینه های مناسب برای گردشگرانی در تور دبی ویژه تعطیلات تیر 94 است که برای کار و تجارت و یا تفریح ، به دنبال هتلی با امکانات معقول می باشند . بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، از دیگر محاسن هتل کی پورت این دبی است . فضای داخلی هتل دنج و آرام بوده و از طراحی مدرن بهره برده است . مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی شاد و صمیمی ، اوقاتی به یاد ماندنی و مفرح را برای مهممانان تور دبی تیر 94 به ارمغان بیاورند .اتاق های هتل  کی پورت این متشکل از اتاق های یک تخته و دو تخته و شاه نشین است که استاندارد و لوکس ، پاک و بدون دخانیات بوده و به زیبایی مبله شده اند .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کی پورت این دبی,هتل های دبی,هتل های خوب دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فورچون پرال دبی  یکی از هتل های 3 ستاره ایست که در منطقه پر رفت و آمد دیره و در جاده عمر بن خطاب قرار دارد . این هتل مجهز از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .سرویس رفت و برگشت رایگان به  ساحل ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی  از دیگر خدمات رفاهی هتل است.این هتل شامل 130 اتاق و سوئیت مدرن است که در طراحی آن از سبک معاصر استفاده کرده اند . در ضمن با نور مناسب , مبلمانی مدرن و رنگ هایی آرامش بخش تزیین شده اند. در اختیار داشتن بهترین امکانات و سرویس خدماتی ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان تور دبی تیر 94 در هتل فورچون پرال فراهم کرده است. بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده در کلوپ شبانه در هتل ، لحظاتی مفرح را برای گردشگرانی که به این دست برنامه علاقه دارند ، به ارمغان می آورد . دسترسی به اینترنت و برخورداری از نیروهای خدماتی زحمتکش که شبانه روز برای ایجاد محیط پاکیزه و تمیز تلاش می کنند , تنها قسمتی از برنامه های هتل برای رفاه میهمانان تور دبی مرداد 94  می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون پرال دبی,هتل های دبی,هتل های خوب دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

 

هتل سه ستاره سیتی استار دبی با قیمت مناسب و دسترسی آسان به دیدنی های دبی و بازار ها و مراکز تجاری و اداری و بازرگانی دبی و فرودگاه بین المللی برای مسافرین تور دبی تیر 94 و علاقمندان سفر به دبی انتخاب ایده ال میباشد.تفریحات وسرگرمی های شبانه بین المللی به مسافرین تور دبی این امکان را می دهد که شبهایی شاد را سپری نمایند.اتاقهای هتل سیتی استار  در دبی شامل اتاقهای دوبل و سینگل استاندارد به همراه سوئیت های راحت و شیک که کارکنان پذیرش، 24 ساعته در دسترس میباشند و به مسافرین تور دبی مرداد 94 خدمات ارائه می دهند. اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند. علاوه بر این، اتاق ها به لوازم مدرن حمام و سیستم قفل الکترونیکی درها مجهز میباشند.کارکنان خدمات همه روزه نسبت به نظافت اتاقها و تجهیز سرویسهای بهداشتی وحمام به شوینده ها وحوله های تمیز اقدام می نمایند.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی استار دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کلاریج دبی

هتل کلاریج دبی در منطقه دیره و در خیابان عمر بن خطاب واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره برای اقامت میهمانان تور دبی می باشد. این هتل مجموعا 92 اتاق دارد. در فاصله 7 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. در فاصله 300 متری از هتل  ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است. ترانسفر رایگان روزانه به مراکز خرید و ساحل یکی از امکاناتی است که هتل در اختیار میهمانان تور دبی  قرار داده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صندوق امانات، گرمایش، سرمایش، سرویس اینترنت وایرلس، مجهز به سیستم تهویه، حمام مجهز، تلویزیون، خدمات خانه داری، مینی بار، ماهواره، تلفن، رادیو و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر رستوران هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر رستوران هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر تریا هتل کلاریج دبی

تصویر هتل کلاریج دبی

تصویر اتاق هتل کلاریج دبی


هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی در منطقه دیره واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی  می باشد. این هتل مجموعا 41 اتاق دارد. در فاصله 3 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. یکی از امکانات این هتل پارکینگ رایگان برای میهمانان تور دبی است. همچنین در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صرافی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، وسایل ورزشی و... میباشد.

 

 

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر رستوران هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر اتاق هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر لابی هتل کالیفرنیا دبی

تصویر هتل کالیفرنیا دبی

تصویر اتاق هتل کالیفرنیا دبی

 


 

هتل صدف دبی

هتل صدف دبی در منطقه دیره واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل مجموعا 50 اتاق دارد. هتل در نزدیکی بازار مرشد قرار داردکه با کمی پیاده روی می توان به آنجا رفت. همچنین امکانات بازی بیلیارد برای میهمانان تور دبی فراهم آمده شده است. در فاصله 14 دقیقه ای از این هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است.  

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، صرافی، میز بیلیارد، خدمات خانه داری، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر اتاق هتل صدف دبی

تصویر هتل صدف دبی

تصویر اتاق هتل صدف دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های 3 ستاره دبی,ارزان ترین هتل های دبی,مجلل ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فلورا گرند دبی

هتل فلورا گرند دبی در منطقه دیره و در خیابان رقه واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل مجموعا 200 اتاق دارد. در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل مرکز شهر و فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. برای رفاه حال مسافران تور دبی مراکز کاری و تجاری در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند. انواع غذاهای قاره ای، مدیترانه ای، عربی و دریایی در رستوران هتل به میهمانان ارایه می شود.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، فروشگاه، پارکینگ، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، اجاره دوچرخه، ماساژ، اتاق بازی برای کودکان، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، ساحل اختصاصی، میز بیلیارد، سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس و... می باشد.

 

 

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر لابی هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر تریا هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر اتاق هتل فلورا گرند دبی

تصویر هتل فلورا گرند دبی

تصویر اتاق هتل فلورا گرند دبی

تقویم 94 گردشکری


هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی در 500 متری منطقه دیره و در مرکز دبی بنا شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل در سال  2008 ساخته شده است. هتل سیتی سیزن 10 طبقه دارد و مجموعا 180 اتاق و سوییت برای آن در نظر گرفته شده ست. برای رفاه حال میهمانان تور دبی یک صرافی نیز در این هتل وجود دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. پذیرش هتل شبانه روزی است. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، آرایشگاه، آسانسور، کافه، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، صرافی، سرویس اینترنت وای فای، استخر روباز، جکوزی، سونا، سالن ورزشی، انبار بار و چمدان، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی رایگان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر لابی هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر استخر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر اتاق هتل سیتی سیزن دبی

تصویر هتل سیتی سیزن دبی

تصویر اتاق هتل سیتی سیزن دبی

 


هتل رز ریحان دبی

هتل رز ریحان دبی در خیابان شیخ زاید واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل در مجموع 72 طبقه دارد و  462 اتاق دارد. در کنار این هتل ایستگاه مترو و ساختمان مرکز اقتصاد بین المللی دبی و ساختمان مرکز تجارت جهانی قرار گرفته است. برای رفاه حال میهمانان تور دبی  در فاصله 15 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. در فاصله 7 کیلومتری از هتل مناطق آزاد اقتصادی مدیا سیتی و اینترنت سیتی واقع شده است. در فاصله 10 دقیقه ای از هتل فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است. در ضمن این هتل به نام دومین هتل بلند دنیا در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات پزشکی، فروشگاه، کافی شاپ، ماساژ، تیراندازی با کمان، ژیمناستیک، مجهز بهسیستم تهویه، آسانسور، صرافی، سالن ورزشی، آرایشگاه، سونا، جکوزی، سرویس اینترنت وای فای، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر روباز و سرپوشیده و... می باشد.

 

 

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر استخر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

تقویم 94 گردشکری 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی در ۱ کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد. این هتل مجموعا 275 اتاق و سوییت دارد. در این هتل یک اتاق جلسه مجهز برای دسترسی میهمانان وجود دارد. پارکینگ و گاراژ نیز در این هتل برای میهمانان  تور دبی فراهم می باشد. باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیس برای مسافران ورزشکار  تور دبی و دهکده‌ی ایرلندی در فاصله چند دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. منطقه دیره با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آسانسور، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، خدمات نگهداری از اطفال، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، سرویس کرایه اتومبیل و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر لابی هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر سالن ضیافت هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر استخر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر اتاق هتل ال بوستان روتانا دبی

تقویم 94 گردشکری


هتل امواج روتانا دبی

هتل امواج روتانا دبی در ساحل جمیرا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی می  باشد. این هتل مجموعا 301 اتاق دارد. انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود در رستوران هتل به میهمانان تور دبی ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را سرو ميکند. مرکز شهر دبي در 12 کيلومتری هتل و فرودگاه بين المللي شهر در 30 کيلومتری آن قرار دارد. در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک سرو می شود.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، امکانات ضیافت، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، خدمات نگهداری از اطفال، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، سالن کنفرانس و... می باشد.

 

 

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر لابی هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر تریا هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر اتاق هتل امواج روتانا دبی

تصویر هتل امواج روتانا دبی

تصویر اتاق هتل امواج روتانا دبی


هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی در جزیره نخل جمیرا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی برای اقامت مسافران تور دبی  می باشد. این هتل 23 طبقه مجموعا 1600 اتاق و سوییت دارد. در 3 کیلومتری هتل باشگاه گلف Emirates و در فاصله 20 دقیقه ای از آن بازار دبی قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه از هتل آتلانتیس فاصله دارد. برای رفاه حال بیشتر میهمانان تور دبی در هتل آتلانتیس یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان وجود دارد.

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، سرویس اینترنت وایرلس، آسانسور، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر لابی هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر لابی هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر اتاق هتل آتلانتیس دبی

تصویر هتل آتلانتیس دبی

تصویر اتاق هتل آتلانتیس دبی

 

تقویم 94 گردشکری 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های خوب دبی,بهترین هتل های دبی,مجلل ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل دبی مارین بیچ

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

هتل دبی مارین بیچ دبی از هتل های ساحلی و 5 ستاره شهر توریستی دبی می باشد. این هتل متشکل از 195 اتاق با پنجره های دوجداره است که آسایش را برای مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند فراهم آورده است. از امکانات این هتل می توان به سالن ماساژ , استخر , سونا , جکوزی , زمین تنیس , باغ برای استراحت مهمانان , خدمات نگهداری از کودکان و... اشاره کرد.

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

از دیگر امکانات این هتل که آن را از دیگر هتل های متمایز می کند داشتن فروشگاه های متعدد است که مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند می توانند از خرید کردن در این فروشگاه ها لذت ببرند. بنا به درخواست مسافران ترانسفر فرودگاهی و اتومبیل کرایه نیز در اختیار آن ها قرار می گیرد.

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

 

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی متشکل از 409 اتاق زیبا و لوکس می باشد. برای آسایش مسافران تور دبی در این هتل یک صرافی وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , اتاق مخصوص برای نگهداری از کودکان , سالن بدنسازی و .... اشاره کرد. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند سفری آرام  راحت و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

 

هتل رگال پلازا دبی

تور دبی هتل رگال پلازا

هتل رگال پلازا از هتل های 3 ستاره دبی است که متشکل از 7 طبقه است. این هتل دارای امکانات متنوعی می باشد که مسافران تور دبی می تواندن با اقامت در این هتل از این امکانات استفاده کنند. این هتل تنها هفده کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و در 3.5 کیلومتری سیتی سنتر دیره واقع شده است.

تور دبی هتل رگال پلازا

 

تور دبی هتل رگال پلازا

هتل رگال پلازا دارای سه نوع رستوران است که غذاهای بسیار لذیذ و بین المللی را سرو می کنند. این هتل متشکل از 87 اتاق است که دارای اینترنت , حمام , سیستم تهویه و... می باشند. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور دبی هتل رگال پلازا

 

 

هتل سوئیت لندن دبی

تور دبی هتل سوئیت لندن


هتل سوئیت لندن از هتل های 3 ستاره دبی است که متشکل از 33 اتاق می باشد. علاوه بر این هتل سوئیت لندن بنا به در خواست مهمانان و مسافران عزیز تور دبی سوئیت های بزرگی را در اختیارشان قرار میدهد. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می توان به اتاق مخصوص نگهداری از کودکان , وجود صرافی در داخل هتل , رستوران , بار , اتاق های بسیار تمیز و پاکیزه و... اشاره کرد.

تور دبی هتل سوئیت لندن

علاوه بر این بنا به درخواست مهمانان عزیز اتومبیل کرایه در اختیار آن ها نیز قرار می دهند. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران بسیار لذیذ و خوش مزه است و مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند می توانند با میل کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سوئیت لندن

 

 

 

هتل تریدرز دبی

تور دبی هتل تریدرز

هتل تریدرز از هتل های 4 ستاره و مدرن منطقه دیره دبی می باشد. خوب است مساران تور دبی بدانند که این هتل تنها 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. هتل تریدرز متشکل از 250 اتاق است که همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب و تمام امکانات رفاهی لازم می باشند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

از دیگر اماکانات رفاهی این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ بین المللی و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاها و خوراک های بین المللی را در محیطی آرام و بسیار زیبا برای مهمانان خود سرو می کند. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

 

 

 

هتل تاج پالاس دبی

 

تور دبی هتل تاج پالاس

هتل تاج پالاس از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که متشکل از اتاق های به بزرگی 61 متر مربع می باشد. اتاق های این هتل به زیبایی با مبلمان لوکس تزئین شده است. کف اتاق ها پارکت می باشد و اتاق ها دارای بالکن هایی با چشم انداز فوق العاده می باشند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس

از امکانات این هتل می توان به استخر بام , 6 رستوران و تریا که غذاهای بسیار لذیذ و متنوع را سرو می کنند , استخر کودکان , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , اینترنت داخل اتاق ها و... اشاره کرد. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.این هتل در نزدیکی ایستگاه متر واقع شده است و همچنین این هتل هر روز سرویس ترانسفری به سمت مراکز خرید و سواحل دبی فراهم آورده است. مسافران تور دبی با اقامت در هتل تاج پالاس می توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک آبی وادی وحشت دبی

 

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

پارک آبی وادی وحشت دبی بیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

گردشگرانی که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان دوستان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مسافران تور دبی خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی وادی وحشت دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک فراری دبی

 

تور دبی پارک فراری

پارک فراری دبی در شهر ابوظبی ساخته شده است که بسیار بزرگ می باشد و علاقه مندان به ماشین های فراری می توانند به این پارک بروند و از ماشین سواری خود با فراری لذت ببرند. مسافران تور دبی که علاقه مند به ماشین های فراری هستند پارک فراری دبی را از دست ندهند. پارک فراری دبی بزرگترین پارک موضوعی در تمام دنیا برای فراری می باشد. چون پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا با سرعت 150 مایل در ساعت , پارک مسابقه با ماشین های فراری برای کودکان , شبیه سازیهای سرعت با انواع مختلف اتومبیل های فراری که گردشگران می توانند آن را لمس کنند و... در این پارک 40 هکتاری وجود دارد. مسافران تور دبی و توریست ها که علاقه مند به اتومبیل فراری هستند می توانند یک روز کامل را در پاک فراری (ferrari world) سپری کنند و لحظات خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور دبی پارک فراری

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک فراری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

سواحل دبی

 

تور دبی سواحل عمومی

یکی از جاذبه های گردشگری دبی و مناطق دیدنی و توریستیامارت متحده عربی سواحل دبی هستند. برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش های آبی مثل شنا هستند گزینه های متفاوتی در دبی برای آنها وجود دارد. در ساده ترین شکل ممکن می توانند به سواحل عمومی بروند که هزینه ای هم برای ورود ندارند اما از امکانات کمی برخوردارند. سواحل عمومیدبی از کنار تالاب الممرز آغاز می شود که در قسمت شمال شرقی دبی قرار دارد. این تالاب دارای منطقه ای برای جت اسکی , شنا و کلبه های چوبی و زیبا می باشد. اگر به سمت جنوب حرکت کنید به ساحل کرنیش جمیرا می رسید که مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران برای آفتاب گرفتن و شنا کردن می باشد. از امکانات ساحل کرنیش جمیرا می توان به میزهای دارای سایه بان و نیمکت های آن , زمین بازی کودکان , منطقه ی ویژه و حفاظت شده ای برای شنا , منطقه ای سنگ کاری شده کنار ساحل برای ماهیگیری و... اشاره کرد.

 تور دبی سواحل عمومی

اگر به قسمت های جنوبی تر بروید به سواحل کوچک تری که نزدیک به باشگاه دریا نوردی و باشگاه وولن گونگ دبی می باشد می رسید و در نهایت به ساحل هتل جمیرا خواهید رسید. آن دسته از مسافران تور دبی که می خواهند از امکانات فوق العاده و عالی بهره مند شوند باید به سواحل خصوصی هتل ها بروند. پس از ساحل خصوصی هتل جمیرا مجددا به سواحل عمومی ای که بین هتل متروپولیتن و شرایتون قرار دارد می رسید که مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران و مسافران تور دبی و حتی ساکنان خود این منطقه از دبی می باشد.

تور دبی ساحل کرنیش جمیرا

این سواحل عمومی اگرچه دارای امکانات کمی می باشند و ورودیه ای برای رفتن به این سواحل از گردشگران گرفته نمی شود اما مقرراتی برای ورود به آن وجود دارد که باید رعایت شود. از جمله این مقررات ممنوع بودن بردن سگ و حیوانات اهلی به ساحل , آتش روشن کردن , غذا درست کردن , چادر زدن , بردن ماشین و رانندگی کردن در ساحل همگی ممنوع می باشند. علاوه بر همه این موارد نکته قابل توجه این است که اگرچه آب های ساحلی دبی آرام و کم تلاطم هستند و بی خطر به نظر می رسند اما یک موج آن می تواند شناگر را از ساحل دور کند به همین علت بهتر است زمانی برای شنا کردن وارد آب شوید که غریق نجات درساحل حضور داشته باشد. در نقطه مقابل این سواحل عمومی پارک های ساحلی هستند که از امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند.

تور دبی ساحل هتل جمیرا

 

تور دبی ساحل هتل جمیرا

در این پارک های ساحلی رخت کن , زمین های ورزشی و چندین استخر و... وجود دارد و علاقه مندان به ورزش و تفریح در این پارک ها و استخرها باید مبلغی را به عنوان ورودیه بپردازند. در مجموع پیشنها می کنیم که اگر مسافران تور دبی علاقه مند به شنا کردن در آب های ساحلی هستند , سواحل آبی و پاکیزه خلیج فارس دبی را از دست ندهند.

تور دبی پارک ساحلی

 

تور دبی پارک آبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: سواحل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

تور سافاری دبی

 

net safari dubai


تور سافاری دبی از معروفترين و بهترین تورهای دبی است که هدف عمده اين تور، زندگی باديه نشينان و چهره کوير را به بازديدکنندگان نشان می دهند.تور سافاری دبی از چند ساعت تا چند روز متغییر می باشد .تور رایجی که میتوانید استفاده کنید تقریبا ساعت 3 تا 4 عصربه سمت صحرا و کویر حرکت می کنند و با ماشین های 4 محوره در شنهای کویر گردش میکنند و به کمپی می رسند که به شکل سنتی درست شده است .موزیک و رقص عربی و بوفه کامل و شام نوشیدنی در دل کویر و زیر آسمان تمییز و زیبای کویر و حنا گذاشتن دست خانم ها با طرح های سنتی از برنامه های کویر می باشد. گردش تور سافاری دبی ساعت 10 شب به پایان می رسد . تورهای چند روزه و یا یک روزه بازدید از مزرعه های پرورش شتر در صحرا , بازدید از روستاها , کوه های حجر , بازدید از منظقه بسار زیبای حتا و در رستوران هتل صرف انواع غذاهای لذیذ , امکانات ورزشی و بازدید از مسجد قدیمی امارات و بازدید از جمعه بازار از برنامه های تور می باشد که برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.

 

مطالب مرتبط:

 

 

تور جت اسکی دبی

Jet Ski Tours in Dubai

تور جت اسکی دبی از تفریحات دبی می باشد که باعث تفریح و شادی گردشگران و مسافران دبی است. شرکت گلدن لند از مراکزی است که برای گردشگران این مرکز تفریحی را مهیا کرده است و  مربیانی با تجربه و جلیقه های نجات استاندارد برای این مرکز تفریحی تدارک دیده شده است. جت اسکی ها مدرن و جدید می باشند و میتوانید در آبهای بسیار زیبای سواحلدبی از تفریح سالم آب لذت ببرید و خاطره ای به یادماندنی را تجربه کنید . 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی ارزان

 

 

 

 

تور غواصی دبی

 

net ghavasi dubai

برنامه های تفریحی و آموزشی غواصی برای نخستین بار بوسیله شرکت توریستی گلدن لند ، با حضور مربیان خبره اروپایی شرکت بین المللی پادی در امارات متحده عربی برای علاقه مندان اجرا می شود .  همه دوره های آموزشی غواصی با مدرک معتبر از کشور انگلیس به شرکت کنندگان داده می شود. این آموزش غواصی دارای دوره های مختلف و با هزینه های متفاوتی می باشد که هرکدام علاقه مندان خود را دارد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور دبی ارزان

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تورهای تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

در دبی چه غذایی و کجا غذا بخوریم

 

تور دبی منطقه شاورما

 

تور دبی منطقه شاورما

در دبی پیدا کردن غذاهای خاصی که بتوانند نماینده این شهر مدرن باشند کار سختی است. غذاهای که در دبی معروف هستند به فراوانی در لبنان و ایران یافت می شود. اما اگر مایل باشید که غذایی حاضری و سریع میل کنید می توانید به مکان هایی به نام (Shawarma) بروید. دراین مکان ها گوشت گوسفند یا مرغ به صورت کبابی و طعم دار شده در نان های پیتا (نان گرد) به شکل ورقه ورقه شده چیده شده است که شما مسافران تور دبی می توانید آن را با سس نوش جان کنید و لذت ببرید.

تور دبی منطقه شاورما

 

 

تور دبی منطقه شاورما

خوب است بدانید که غذاهای بین المللی هم در اینجا به نحو خوبی سرو می شود. در دبی برای هر ذائقه و سلیقه ای رستوران های فراوانی وجود دارد.مثلا رستوران های بین المللی به فروانی در هتل های 5 ستاره این شهر وجود دارند. سرویس دهی این رستوران ها بسیار عالی و بی نظیر است و منوی آن ها متشکل از غذاهای معروف و پرطرفدار بین المللی است که اکثرا مورد انتخاب مهمانان قرار می گیرد.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

مسافران تور دبی که علاقه مند به فست فود هستند خوب است بدانند که فست فودهایی که به سبک غربی تهیه و سرو می شوند در دبی به وفور پیدا می شود. علاقه مندان به غذاهای خانگی می توانند به رستوران های زنجیره ای دبی مانند مک دونالد , کی اف سی (KFC) , کینگ برگر (Burger king) و... مراجه کنند.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

تور دبی رستوران کی اف سی

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی ارزان

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: در دبی چه غذایی و کجا غذا بخوریم ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

ساعات کار مراکز دولتی:از روز شنبه تا چهار شنبه از ساعت  08:30 تا 14:00

ساعات کار بانک ها: از ساعت  08:00 تا 13:00

ساعات کار سفارت خانه ها: 08:45 تا 13:30

ساعات کار صرافی ها: 08:00 تا 13:00 و 16:30 تا 20:30

ساعات کار شرکتهای خصوصی و مراکز خرید و فروشگاههای دبی:

مراکز دو شیفته: 08:00 تا 13:00 و 16:00 تا 19:00

مراکز یک شیفته: 08:00 تا 18:00

ساعات کار مجتمع ها و مرکز خرید : 10:00 تا 22:00 هر روز غیر از جمعه ها(14:00 تا 22:00).


 

درباره ابوظبی دبی

 

درباره ابوظبی دبی

این شهر که دومین شهر بزرگ و پایتخت  امارات است .و در سال شصت و شش میلادی شیخ زاید حکومت این شهر دبی را بر عهده داشت.مساحت این شهر بیش از شصت و هفت هزار متر مربع است.و جمعیت این شهر دبی شش میلیون نفر است.این شهر دارای هتلهای زیاد و باشکوه است.و مراکز خرید گوناگونی در این شهر وجود دارد.مهمترین بخش تجارت این شهر نفت است.این شهر دارای جاذبه های توریستی،رستوران ها و هتلهای ابوظبی است و بزرگترین مسجد این شهر دبی مسجد شیخ زاید نیز هست.از سایر تفریحات این شهر دبی غواصی،ماهی گیری،اسکی روی اب و گلف است


ساکنان شهر دبی زندگی آرام و خوبی دارند، این شهر مدرن و تمیز و دارای آب و هوای گرم است.دینهای مختلف و آزادی دین برای مردم وجوددارد.انواع فیلمها،مجلات،روزنامه ها و کتابها در دسترس عموم قرار دارد.به دلیل فاصله ی زیاد مدارس،مغازه ها و ادارات دولتی داشتن خودروی شخصی لازم است.و انواع ماشینها از قبیل اوپایی،ژاپنی و آمریکایی وجود دارد.بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها اجباری و لازم است.و رانندگی در این شهر مقررات خاصی دارد.تاکسی ها با قیمت بالا در دسترس عموم است.همه تاکسی ها تاکسی متر دارند.
در سراسر شهر دبی مدارس دولتی وجود دارد که از ابتدایی تا متوسطه به صورت رایگان است.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی

این هتل 3 ستاره در شهر دیره دبی واقع شده است و نزدیک بازار طلا و مراکز خرید است هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است .اتاقها مجهز به مینی بار،سیتم تهویه،تلویزیون و رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و خاورمیانه را ارائه میکند.آواز خوانی بنگلادشی،پاکستانی و فیلیپینی نیز برگزار می شود.هتل تا فرودگاه سه کیلومتر فاصله دارد


 

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی

این هتل دوستاره در مرکز شهر دبی نیز واقع شده است و در کنار سیتی سنتر دبی است.هتل دارای اتاقهای زیبا و شیک برای اقامت مسافران تور دبی است و نزدیک به متروی شهر و مناطق تفریحی دبی قرار گرفته است و از فرودگاه دبی پنج دقیقه فاصله دارد.


هتل آپارتمان برج چلسی دبی

در بهترین موقعیت در شهر دبی واقع شده است هتل دارای امکانات رفاهی مدرن از قبیل استخر روباز،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی و بخار،ماساژ درمانی است.هتل آپارتمان برج چلسی دبی دارای 128 اتاق است و اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع ،شیشه دوجداره که مانع ورود صدا میشوند هستند.یک صرافی در هتل موجود می باشد.هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است و مسافرین تور دبی میتوانند برنامه گردشی خود را از هتل بخواهند.و اتومبیل کرایه بنا به درخواست مسافران در اختیارشان قرار میگیرد.

 

هتل آپارتمان برج چلسی دبی

هتل آپارتمان برج چلسی دبی

هتل آپارتمان برج چلسی دبی

 

 

ساير هتل هاي دبي:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد